تماس بگیرید

چرا دوچرخه سواری برای تناسب اندام ، پاها و ذهن عالی است؟

پاداش های دوچرخه سواری به اندازه جاده های زیبایی است که می توانید پیدا کنید. اما وقتی نوبت به انتخاب یک سرگرمی جدید می رسد ، مطمئناً گزینه های زیادی در جهان وجود دارد که بتوانید آنها را وزن کنید ، بنابراین در اینجا این است که چرا ما فکر می کنیم دوچرخه سواری بهترین است: مسلماً ما تعصب داریم.

اما دلایل بسیار خوبی برای انتخاب دوچرخه سواری به عنوان جدیدترین زمان گذراندن شما وجود دارد. در اینجا فقط به چند مورد از آنها اشاره می کنیم. 1. دوچرخه سواری باعث بهبود سلامت روان می شود یک مطالعه توسط YMCA نشان داد که افرادی که دارای سبک زندگی فعال فیزیکی بودند ، نمره بهزیستی آنها 32 درصد بیشتر از افراد غیرفعال بود.

راههای زیادی وجود دارد که ورزش می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند: آزادسازی اصلی آدرنالین و اندورفین و افزایش اعتماد به نفس ناشی از دستیابی به چیزهای جدید (مانند انجام ورزش یا نزدیک شدن به آن هدف) وجود دارد. دوچرخه سواری ترکیبی از تمرینات بدنی با بیرون رفتن و کاوش در مناظر جدید است. شما می توانید به تنهایی سوار شوید - به شما زمان می دهد تا نگرانی ها یا نگرانی ها را برطرف کنید ، یا می توانید با گروهی سوار شوید که دایره اجتماعی شما را گسترش می دهد. گریم اوبری ، دارنده سابق رکورد ساعت ، در طول زندگی خود از افسردگی رنج می برد و به ما گفت: "پیاده شدن و سوار شدن به افراد مبتلا به افسردگی کمک می کند .

بدون دوچرخه سواری ، نمی دانم کجا خواهم بود." 2. با دوچرخه سواری سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید این مورد به ویژه در طول همه گیری جهانی کووید -19 اهمیت دارد. دکتر دیوید نیمن و همکارانش در دانشگاه ایالتی آپالاچی 1000 فرد بزرگسال را تا سن 85 سالگی مورد مطالعه قرار دادند. آنها دریافتند که ورزش مزایای عظیمی بر سلامت دستگاه تنفسی فوقانی دارد - در نتیجه موارد سرماخوردگی را کاهش می دهد. نیمان گفت: "مردم می توانند با انجام تمرینات هوازی در بیشتر روزهای هفته ، حدود 40 درصد روزهای بیمار را از بین ببرند و در عین حال بسیاری از مزایای سلامتی دیگر مربوط به ورزش را دریافت کنند." پروفسور تیم نوآکس ، از ورزش و علوم ورزشی در دانشگاه کیپ تاون ، آفریقای جنوبی ، همچنین به ما می گوید که ورزش ملایم می تواند با افزایش تولید پروتئین های ضروری و بیدار شدن گلبول های سفید تنبل ، سیستم ایمنی بدن ما را بهبود بخشد . چرا دوچرخه را انتخاب کنیم؟ دوچرخه سواری به محل کار می تواند زمان رفت و آمد شما را کاهش دهد و شما را از محدوده اتوبوس ها و قطارهای حاوی میکروب رها کند. یک اما وجود دارد. شواهد نشان می دهد که بلافاصله پس از ورزش شدید ، مانند یک جلسه تمرین تناوبی ، سیستم ایمنی بدن شما کاهش می یابد - اما بهبود کافی مانند خوردن و خوابیدن خوب می تواند این را معکوس کند. ۳_وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، این است که "کالری اضافی باید بیش از کالری موجود باشد". بنابراین برای کاهش وزن باید کالری بیشتری نسبت به آنچه مصرف می کنید بسوزانید. 

دوچرخه سواری کالری می سوزاند : بین 400 تا 1000 در ساعت ، بسته به شدت و وزن سوارکار. با فرض اینکه از دوچرخه سواری لذت می برید ، کالری می سوزانید. و اگر خوب غذا می خورید ، باید وزن خود را کاهش دهید. ۴_عنصر مقاومتی دوچرخه سواری به این معنی است که فقط چربی نمی سوزاند ، بلکه ماهیچه هایی نیز ایجاد می کند - به ویژه در ناحیه ساق پا ، همسترینگ ، چهار سر و ساق پا. ماهیچه ها از چربی لاغرتر هستند و افرادی که درصد عضلات بالاتری دارند کالری بیشتری می سوزانند حتی در حالت کم تحرک. ۵_در مطالعه ای که توسط کمپین هوای سالم ، کالج کینگز لندن و شورای کامدن انجام شد ، آشکارسازهای آلودگی هوا بر روی راننده ، کاربر اتوبوس ، عابر پیاده و دوچرخه سوار نصب شد که از مسیری شلوغ در مرکز لندن استفاده می کردند. نتایج نشان داد که راننده پنج برابر آلودگی بیشتری نسبت به دوچرخه سوار ، و سه و نیم بیشتر از واکر و دو و نیم برابر بیشتر از کاربر اتوبوس تجربه کرده است. شرکت ما(رنت اسپرت) به شما توصیه می کند هرگاه قصد استفاده از دوچرخه را داشتید میتوانید آن را از ما اجاره کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید واز آن استفاده کرده و لذت ببرید.

کافیست دوچرخه مورد نظرتان را از این بخش پیدا کنید و با ما تماس بگیرید

پیوند ها
اطلاعات تماس با ما

همراه: 09134465815

خط ثابت : 03157220882

کانال اینستاگرام:rent__sports@

حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به شرکت رنت اسپورت (مجری اجاره دوچرخه در اصفهان) می باشد .
طراحی سایت و سئو سایت : ایران طراح